sábado, 7 de mayo de 2011

Nokia J, un set de căşti Bluetooth care iese în evidenţă pentru designul său

Deşi nici o declaraţie oficială a venit de la Nokia, a lansat un video pe care le avem J Nokia, un nou set cu cască Bluetooth care iese în evidenţă pentru designul său, ergonomie şi funcţionalitate.

A fost de fapt demonstrat public la sfarsitul anului trecut, cu numele de Nokia BH-806, numele internă continuă, dar cu care se confruntă schimbarea galerie la o mult mai uşor de memorat. Am stat cu un design marile sale, pe care puteţi afla mai multe în acest video:

Aşa cum am explicat în video, ataşamentul are particularitatea de a activa sau dezactiva conectivitate cu privire la dreptul la telefonul din toc sale. În plus faţă de designul său ergonomic, cu condiţia şase dimensiuni diferite adaptoare setului cu cască, astfel încât subiectul este cel mai bun în toată lumea.

Video description ne se referă la pagina de produs a dispozitivului, pe care ieri am avut ocazia să se întâlnească, aşa că am înţeles că produsul este pe cale de a fi prezentat, este că vă reamintesc că în timp de prezentare am fost invitaţi să aştepte pentru primul trimestru din 2011 să-l aibă pe piaţă.

Să ne întâlnim unele dintre specificaţiile sale de Nokia J: Dimensiuni: 47.4 × 12.5 × 6,4 mm, greutate: 8 grame 115mAh baterie (5 ore de convorbire, 3 luni în curs), responsabil pentru reducerea zgomotului exterior de Bluetooth 2.1 cu EDR DSP (1.5 HFP, HSP 1.1)

Mai mult | Nokia
Video | Nokia imi place 2 Pentru a vota în jurnalul sau inregistrare aici .

No hay comentarios:

Publicar un comentario