viernes, 3 de junio de 2011

Honeycomb via OTA oppdateringen 3.1 på Asus Eee Transformer Pad

Asus Eee Transformator Pad med Honeycomb 3.1 OTA

I går, som spesialiserer seg på Android blogger begynte noen å rapportere at noen brukere av Asus Eee Transformer Pad allerede mottatt oppdateringen via OTA (over 3G eller WiFi) Android Honeycomb 3.1. Både Acer og Asus lovet at oppgraderingen skulle komme i begynnelsen av juni. Overraskelse for mange eiere av Asus tablett er at begrepet "tidlig i juni" var faktisk "helt fra starten i juni." Yo, denne morgenen jeg bestemte meg for å tvinge gjennom oppdateringen av system innstillinger, og straks han startet prosessen med å laste ned og oppdatere.

Ved første øyekast er det samme, med samme grensesnitt, der den første tingen å merke seg er at baren åpne programmer, som tidligere bare kunne være 5, nå "no limit". Jeg la også merke at WiFi-tilkoblingen ikonet har endret seg, og nå også viser når mottar eller sender data. Veldig nyttig å vite aktiviteten av våre ruter og super nyttig når du foretar tilkoblingen for deling via 3G-tilkoblingen til en mobiltelefon.

For resten, er stabilitet forbedringer og forventet aktivering av USB-tilkobling, noe som gir Host-støtte, slik at du kan gjenkjenne USB-flash-stasjoner, tastaturer og mer. Alt dette vil jeg oppdage og legge i en videoanalyse for å bli gitt ut så snart de har samlet alle detaljene. Herfra, de som er interessert, inviterer jeg deg til å be om bevis for 3.1 og tablett, vil jeg begynne med resultatene av Flash og videoer i HD.

I Android Engadget | Asus Eee Transformator Pad, unboxing og analyse (I) , 3,1 Honeycomb Update filtrert for Transformer Pad Asus Eee , bekrefter Asus priser og utgivelsesdato i Spania for Asus Eee Transformer Pad

Jeg liker For å stemme logg inn eller registrer deg her . Kategorier: Tabletter , Operating System Tags: Update , OTA ​​, ASUS

No hay comentarios:

Publicar un comentario